Clínica Girona us dona una cordial benvinguda i us desitja una ràpida i completa recuperació. Des del moment de l’ingrés el personal del centre es posa al vostre servei per a tot allò que volguéssiu consultar o demanar-nos. Us agrairíem que respongueu a l’Enquesta de Satisfacció que se us ha lliurat en el moment de l’ingrés. La vostra opinió ens ajuda a millorar. Amb aquesta Guia del Client us facilitem algunes informacions útils que us ajudaran a adaptar-vos a la vida hospitalària.
Per les persones ingressades els horaris són:
El menú diari està estudiat segons les necessitats de les persones ingressades i està subjecte a les indicacions dels metges responsables. No està permès ingerir cap altre aliment o beguda sense consentiment mèdic.
Per als familiars i visites hi ha una cafeteria-restaurant, situada a la planta baixa de l’edifici que ofereix servei de 8 h 21 hores. Els dinars se serveixen de 13 h a 15 h i els sopars de 20 h a 21 h.
Cada planta disposa d’un equip d’infermeria al servei de les persones ingressades. Qualsevol problema o imprevist, comuniqueu-lo a la vostra infermera que s’encarregarà de la seva resolució.
Si alguna persona vol quedar-se a pernoctar amb la persona ingressada, caldrà que ho comuniqui amb antelació al personal de la planta. El llit de la persona acompanyant haurà de quedar lliure a les 8 del matí.
Per trucar per telèfon des d’una habitació cal marcar primer el “0” i després el número desitjat.
Per sol·licitar serveis addicionals, demaneu-los a infermeria de la planta.
A Clínica Girona trobareu el tracte més humà. Disposem de Servei d’Atenció al Client i d’un extracte de la Carta de Drets i Deures de la ciutadania en relació amb la Salut i l’Atenció Sanitària a la TV de l’habitació.
La TV és de pagament i proporciona dret a Internet Prèmium. Per accedir necessita el seu número d’expedient, número que li hauran donat a Admissions o que pot consultar a la seva infermera. El servei de TV es pot activar des d’Admissions o bé també es pot activar des de la TV de l’habitació.
El Centre disposa de 180 Places de Pàrquing situades a les plantes -2 i -3. A cada planta hi ha una màquina de pagament.
Sol·licituds de documentació i autorització.
Per sol·licitar còpia de la història clínica, informes o proves complementàries cal:
Enviar la sol·licitud que trobarà aquí en PDF al departament de Documentació de Clínica Girona (arxiu@clinicagirona.cat), degudament complimentada i signada. En la sol·licitud s’indica la documentació que cal adjuntar.
Una vegada rebem el formulari de sol·licitud es respondrà al mateix correu amb la documentació encriptada i en un segon correu figurarà la contrasenya que li permetrà accedir-hi.
Per qualsevol dubte pot posar-se en contacte amb el departament de Documentació per correu a arxiu@clinicagirona.cat, o al telèfon: 972 010 320.
L’horari de visites és de 9 h a 21 h. Fora d’aquest horari només és aconsellable l’estada d’una persona acompanyant per persona ingressada. Pel seu benefici, es prega que no hi hagi més de tres persones de visita en una mateixa habitació.
NENS/ES: Es desaconsella la visita de nens/es menors de sis anys.
Respecteu les normes bàsiques de comportament en una institució sanitària (NO FUMAR en tot el recinte hospitalari, SILENCIAR O APAGAR els telèfons mòbils, parlar amb veu baixa, no entrar amb animals, respectar les indicacions del personal del centre…)
En el moment de l’ingrés heu de notificar-nos si preneu algun medicament habitualment. Durant la vostra estada a la Clínica no podeu prendre cap medicament pel vostre compte –ni els habituals-, només els que us recepti el metge i us administri la infermera.
Les persones ingressades no poden sortir de la planta on estan hospitalitzats sense autorització mèdica i de la infermera de la seva planta.
El centre no pot fer-se responsable dels objectes de valor que no estiguin dipositats a la caixa forta del servei d’admissions/administració.
Si l’alta mèdica és donada al matí, el pacient haurà de deixar lliure l’habitació abans de les 12 del migdia. Si es dona l’alta a la tarda, abans de les 18 hores.
En cas de requerir ingrés a l’UCI, el Servei d’Admissions podria sol·licitar que deixeu l’habitació lliure, segons les necessitats hospitalàries de llits.
Una vegada obtinguda l’alta mèdica el pacient ha de passar pel servei d’admissions/Administració per notificar la seva marxa. El servei està obert de 7 a 21 h de dilluns a divendres, i dissabtes de 7 a 19 hores.
Consulta aquí la Carta dels Drets i Deures de la ciutadania en relació amb la Salut i l’Atenció Sanitària:
Enllaç a la Carta en pdf: En català i en la versió en castellà.
Galeta | Durada | Descripció |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 any | Establida pel complement de consentiment de galetes GDPR, aquesta galeta s'utilitza per registrar el consentiment de l'usuari per a les galetes a la categoria "Anunci". |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. La cookie s'utilitza per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Analítica". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 mesos | La cookie s'estableix pel consentiment de la cookie del GDPR per registrar el consentiment de l'usuari per a les cookies a la categoria "Funcionals". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. Les cookies s'utilitzen per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Necessàries". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. La cookie s'utilitza per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Altres". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 mesos | Aquesta galeta l'estableix el connector de consentiment de galetes de GDPR. La cookie s'utilitza per emmagatzemar el consentiment de l'usuari per a les cookies de la categoria "Rendiment". |
CookieLawInfoConsent | 1 any | Enregistra l'estat del botó predeterminat de la categoria corresponent i l'estat de CCPA. Només funciona en coordinació amb la galeta principal. |
viewed_cookie_policy | 11 mesos | La galeta la configura el connector de consentiment de galetes GDPR i s'utilitza per emmagatzemar si l'usuari ha consentit o no l'ús de galetes. No emmagatzema cap dada personal. |
Galeta | Durada | Descripció |
---|---|---|
__utma | 2 anys | Aquesta cookie és establerta per Google Analytics i s'utilitza per distingir usuaris i sessions. La galeta es crea quan s'executa la biblioteca JavaScript i no hi ha galetes __utma existents. La galeta s'actualitza cada vegada que s'envien dades a Google Analytics. |
__utmb | 30 minuts | Google Analytics estableix aquesta cookie per determinar noves sessions/visites. __utmb cookie és creada quan la biblioteca d'execució de JavaScript i no existeixen __utma cookies. Aquestes dades actualitzades cada cop és Google Analytics. |
__utmc | sessió | La cookie és configurada per Google Analytics i s'elimina quan l'usuari tanca el navegador. S'utilitza per habilitar la interoperabilitat amb urchin.js, que és una versió anterior de Google Analytics i s'utilitza juntament amb la galeta __utmb per determinar noves sessions/visites. |
__utmt | 10 minuts | Google Analytics configura aquesta galeta per inhibir la taxa de sol·licitud. |
__utmz | 6 mesos | Google Analytics configura aquesta galeta per emmagatzemar la font de trànsit o la campanya per la qual el visitant va arribar al lloc. |
Galeta | Durada | Descripció |
---|---|---|
CONSENT | 2 anys | YouTube estableix aquesta galeta mitjançant vídeos de youtube incrustats i registra dades estadístiques anònimes. |
Galeta | Durada | Descripció |
---|---|---|
gt_auto_switch | 8 anys 1 mes | Sense descripció. |