Guia del client

Clínica Girona us dona una cordial benvinguda i us desitja una ràpida i completa recuperació. Des del moment de l’ingrés el personal del centre es posa al vostre servei per a tot allò que volguéssiu consultar o demanar-nos. Us agrairíem que respongueu a l’Enquesta de Satisfacció que se us ha lliurat en el moment de l’ingrés. La vostra opinió ens ajuda a millorar. Amb aquesta Guia del Client us facilitem algunes informacions útils que us ajudaran a adaptar-vos a la vida hospitalària.

guia del client de Clínica Girona. Imatge d'una doctora amb el seu pacient.

Els nostres

serveis

Àpats

Per les persones ingressades els horaris són:

  • Esmorzar a partir de les 8:30 h.
  • Dinar, a partir de les 12:45 h.
  • Berenar, a partir de les 16:30 h.
  • Sopar a partir de les 19:45 h i ressopó a les 21:45 h.

El menú diari està estudiat segons les necessitats de les persones ingressades i està subjecte a les indicacions dels metges responsables. No està permès ingerir cap altre aliment o beguda sense consentiment mèdic.

Cafeteria-restaurant

Per als familiars i visites hi ha una cafeteria-restaurant, situada a la planta baixa de l’edifici que ofereix servei de 8 h 21 hores. Els dinars se serveixen de 13 h a 15 h i els sopars de 20 h a 21 h.

Infermeria

Cada planta disposa d’un equip d’infermeria al servei de les persones ingressades. Qualsevol problema o imprevist, comuniqueu-lo a la vostra infermera que s’encarregarà de la seva resolució.

Llit d'acompanyant

Si alguna persona vol quedar-se a pernoctar amb la persona ingressada, caldrà que ho comuniqui amb antelació al personal de la planta. El llit de la persona acompanyant haurà de quedar lliure a les 8 del matí.

Telèfon

Per trucar per telèfon des d’una habitació cal marcar primer el “0” i després el número desitjat.

Religió

Per sol·licitar serveis addicionals, demaneu-los a infermeria de la planta.

Atenció personalitzada

A Clínica Girona trobareu el tracte més humà. Disposem de Servei d’Atenció al Client i d’un extracte de la Carta de Drets i Deures de la ciutadania en relació amb la Salut i l’Atenció Sanitària a la TV de l’habitació.

Tv i Wifi

La TV és de pagament i proporciona dret a Internet Prèmium. Per accedir necessita el seu número d’expedient, número que li hauran donat a Admissions o que pot consultar a la seva infermera. El servei de TV es pot activar des d’Admissions o bé també es pot activar des de la TV de l’habitació.

Pàrquing

El Centre disposa de 180 Places de Pàrquing situades a les plantes -2 i -3. A cada planta hi ha una màquina de pagament.

Sol·licituds de Documentació

Sol·licituds de documentació i autorització.

Per sol·licitar còpia de la història clínica, informes o proves complementàries cal:

Enviar la sol·licitud que trobarà aquí en PDF al departament de Documentació de Clínica Girona (arxiu@clinicagirona.cat), degudament complimentada i signada. En la sol·licitud s’indica la documentació que cal adjuntar.

Una vegada rebem el formulari de sol·licitud es respondrà al mateix correu amb la documentació encriptada i en un segon correu figurarà la contrasenya que li permetrà accedir-hi.

Per qualsevol dubte pot posar-se en contacte amb el departament de Documentació per correu a arxiu@clinicagirona.cat, o al telèfon: 972 010 320.

Normes de convivència i recomanacions

Horari de visites

L’horari de visites és de 9 h a 21 h. Fora d’aquest horari només és aconsellable l’estada d’una persona acompanyant per persona ingressada. Pel seu benefici, es prega que no hi hagi més de tres persones de visita en una mateixa habitació.

 

NENS/ES: Es desaconsella la visita de nens/es menors de sis anys.

Respecte en l'entorn sanitari

Respecteu les normes bàsiques de comportament en una institució sanitària (NO FUMAR en tot el recinte hospitalari, SILENCIAR O APAGAR els telèfons mòbils, parlar amb veu baixa, no entrar amb animals, respectar les indicacions del personal del centre…)

Medicaments

En el moment de l’ingrés heu de notificar-nos si preneu algun medicament habitualment. Durant la vostra estada a la Clínica no podeu prendre cap medicament pel vostre compte –ni els habituals-, només els que us recepti el metge i us administri la infermera.

Sortides

Les persones ingressades no poden sortir de la planta on estan hospitalitzats sense autorització mèdica i de la infermera de la seva planta.

Objectes de valor

El centre no pot fer-se responsable dels objectes de valor que no estiguin dipositats a la caixa forta del servei d’admissions/administració.

Altes

Si l’alta mèdica és donada al matí, el pacient haurà de deixar lliure l’habitació abans de les 12 del migdia. Si es dona l’alta a la tarda, abans de les 18 hores.

UCI

En cas de requerir ingrés a l’UCI, el Servei d’Admissions podria sol·licitar que deixeu l’habitació lliure, segons les necessitats hospitalàries de llits.

Administració

Una vegada obtinguda l’alta mèdica el pacient ha de passar pel servei d’admissions/Administració per notificar la seva marxa. El servei està obert de 7 a 21 h de dilluns a divendres, i dissabtes de 7 a 19 hores.

Consulta aquí la Carta dels Drets i Deures de la ciutadania en relació amb la Salut i l’Atenció Sanitària:

Enllaç a la Carta en pdf: En català i en la versió en castellà.

Fotografia presa des de l'exterior de l'edifici. S'observa l'entrada i els voltants.