20 juny 2012 L’associació AGICAEM dedicarà especial atenció als nens sords

Els nens sords tenen prioritat absoluta per part d’AGICAEM, per això els esforços per part de l’associació seran majors quan es tracti dels menuts.
Clínica Girona és l’únic centre sanitari de les comarques gironines que realitza aquest tipus d’intervencions per la via endo-meatal.
Per a ser beneficiari del finançament per part d’AGICAEM cal que la persona sorda sigui resident a l’Estat Espanyol o tingui la nacionalitat espanyola i sigui resident a l’estranger.
AGICAEM pretén donar accés als darrers avenços tecnològics en otoimplantologia i, per tant, va intrínsecament lligada a l’avenç tecnològic. Per tant, l’associació té una doble motivació o raó de ser, la filantròpica i la de facilitar el progrés medic-assistencial i tecnològic en el tractament de la sordesa.
E-mail de contacte: agicaem@orl.cat