30 maig 2010 L’embriòleg Joan Sarquella presidirà el congrés estatal d’ASEBIR a Girona l’octubre de 2011

De periodicitat bianual, de moment s’ha celebrat a Murcia, Granada, Saragossa, Bilbao i València. Precissament va ser a València, a finals del 2009, on el Dr. Joan Sarquella va defensar la candidatura de Girona. Entre els objectius marcats per la reunió de Girona, figuren les de presentar els darrers avenços científics, obtenir crèdits de Formació Continuada atorgats pel Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya als assistents, i fer més internacional el Congrés obrint-lo a Portugal i a França.
El referent de l’UDG
Segons afirma el Dr. Joan Sarquella: “Científicament ens interessa també obrir la porta a la presència de la Biologia de la Reproducció en el Camp Animal, de la qual l’UdG, la Universitat de Girona, n’és referència; i evidentment volem contribuïr a donar a conèixer Girona com a ciutat i com a seu d’esdeveniments d’aquestes característiques”.
Per aquest estiu es tindrà ja el programa científic i s’espera superar el nombre d’inscrits de l’edició anterior (a València va ser de 390). L’associació Asebir es va crear l’any 1993 amb la finalitat d’agrupar als professionals que treballen en aquesta matèria.
Més info: A la web d’ASEBIR
Font: Unitat de Reproducció Humana i Diagnòstic Genètic de Clínica Girona